Sunday, February 25, 2007

می دانم چگونه نمی فهمم چرا

برای خیلی ها سخت است که اعتراف کنند فلان کتاب معروف را نخوانده اند یا اینکه در همین اواخر خوانده اند ولی. ولی من.ولی من اعتراف می کنم که همین امشب 1984 را خواندم خب دیگر همین.نمی دانستم.نمی دانستم که اورول خداست .....تازه باید اعتراف کنم که قلعه حیوانات هم نخوانده ام ولی باور کنید بارها وسوسه شدم که بخرمش ولی همیشه مارکز ها و فلاسفه نمی گذاشتند بگذریم

حالا فکر می کنم شاید ساده دلی مثل من پیدا شود که نخوانده باشد پس باید باز به او بگویم اورول خداست.

4 comments:

Anonymous said...

salam!!!!
fekr konam shoma adame jav giri bashid.
chon kheiliha be nazaretoon khoda hastan.

Anonymous said...

Hi Hi , az bloge z8tun omadam in ja , az blog hai ke taze shoro mikonan be neveshtan , khosham miad , adam 100 darsad dar jaryane . WELLLLLLLLCOMMMMMME To BLOGGER WELT .
man khodam mamolan har ketabi ro ke maroof nist mikhonam , esme in nevisande ham ke goftid , bande avalin bare mishnavam :D

Anonymous said...

سلام آراز عزیز.من فکر می کنم که اگر همین طور پیش بروی این تعدد خدایان کار دستت بدهد.یک مجموعه کامل از خدایانی به نام : اورول،میلان کوندرا،و..و ..و ... به این می گن شرک ادبی.
شاد باشی

Anonymous said...

یه چیزی بنویس دلم آب شد!!1